Політика конфіденційності
Powered by kantora
All rights reserved, 2021, Sekvana
Відкрити чат-бот в Telegram Відкрити чат-бот в Viber Відкрити чат-бот в Messenger

Чи можу я повернути або обміняти товар?


Відповідно до Закону України "Про захист прав споживача", ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це можливо, якщо:

- товар і його елементи не мають слідів використання: відколів, подряпин, потертостей та інших можливих пошкоджень;

- товар має повну комплектацію, а цілісність упаковки не порушена;

- збережені всі ярлики і заводське маркування.


У разі, якщо товар вийшов з ладу, його обмін або повернення здійснюється тільки після висновку сервісного центру про неможливість усунення дефекту.


Як і де я можу повернути або обміняти товар?


Обміняти або повернути товар ви можете в нашому магазині. При собі вам потрібно мати товар, упаковку і комплектуючі до нього, а також наявність документів, що підтверджують факт покупки.

Якщо ви перебуваєте в іншому місті, товар необхідно відправити кур'єрською службою "Нова Пошта", попередньо оформивши заявку на обмін або повернення товару у нашого менеджера по тел. 

+38 (097) 106-70-07, повідомивши причину обміну / повернення і деталі заміни на аналогічний товар або повернення грошових коштів. Обмін і повернення товару належної якості здійснюється за рахунок покупця.

У разі, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку продавець робить обмін товару.

Але якщо товар функціонально не справний, то обмін або повернення здійснюється тільки після проведення виробником експертизи, для виявлення того, що умови експлуатації не були порушені.

Повернення грошових коштів здійснюється не пізніше 10 робочих днів з моменту оформлення повернення / обміну товару. Кошти повертаються покупцеві в готівковій або безготівковій формах, на карту або розрахунковий рахунок.

Обмін і повернення